D724, yetkili servisi olduğu üreticiler adına, garanti ve garanti harici hizmetleri TSE ve ISO 9001:2015 kalite standartlarında, ITIL uyumlu hizmet yönetim altyapısında sunar. Arızalı ürünün D724’e tesliminden, bakım ve onarım hizmetlerinin sunularak tarafınıza teslim edilmesine kadar geçen süreçteki tüm işlemler kayıt altına alınır. Tüm bu süreç sırasında her bir aşamada harcanan süreler ölçülerek detaylı ve sürekli bir izleme gerçekleştirilir.

0
Antistatik Servis Alanı
0
Sertifikalı Uzman Personel
0
Kurumsal Müşteri
% 0
Müşteri Memnuniyeti

Avantajlarımız

Lojistijk

Kurumsal müşterilerimizin bilgi işlem depoartmanlarından arızalı ürünlerini Ücretsiz teslim alıp, onarım sonrası Ücretsiz teslim ediyoruz.

Garantisiz Ürünler

Garantisi sona ermiş donanımlarınız için yaptığımız onarımlar, aynı arızanın tekrar etmesi durumunda 3 ay D724 garantisi altındadır.

Arıza Tespit

Kurumsal müşterilerimizden servisimize gönderdikleri ürünlerin arıza tespit işlemleri için ücret talep etmiyoruz.

Yerinde Servis

Talebiniz doğrultusunda sertifikalı uzman personelimizle sorunları yerinde servis vererek çözüyoruz

Bilgilendirme

Arızalı ürününüz personelimiz tarafından teslim alındıktan sonra onarım süreçleriniz sonuçlana dek düzenli bilgilendirmeler yapıyoruz.

Uygun Fiyat

Garantisiz ürünler için önceliğimiz onarım! Uygun fiyatlar için parçalarınızın onarım durumuna göre size alternatifli teklifler sunuyoruz.

Servis Noktası

Garantisi devam eden ürünleriniz için birden fazla yetkili servisle çalışmanıza gerek yok. D724, HP DELL LENOVO Yetkili Servis Merkezidir.

İletişim

En kısa sürede mesajınıza cevap verilecektir.

Not readable? Change text. captcha txt