Kalite Yönetim Politikamız

Bilişim hizmetleri konusunda en fazla tercih edilen şirket olma hedefiyle kurulan şirketimizin kalite politikası;

  • Hizmetlerimizi etkileyen kanun ve mevzuatlara uymak,
  • Sektörün izlediği gelişim sürecini anlayarak, değişen ihtiyaçlara çözüm sunmak ve geleceğe dönük yeni projeler üreterek değişimi yönlendirmeye çalışmak,
  • Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve tüm çözüm ortaklarımızla, karşılıklı güven ve dürüstlük çerçevesinde ilişkilerimizi geliştirmek,
  • Kalite yönetim sisteminin aktif yapısı içerisinde; hizmet kalitesini sürekli arttırarak; müşterilerimizle kurulan ilişkilerin ve memnuniyetin sürekliliğini sağlamak,
  • Çalışanlarımızın aktif katılımı ile kaynaklarımızı verimli şekilde kullanmak,
  • İş sürekliliği ve verimliliğin çok önemli olduğu bilişim sektöründe; müşteri talep ve şikayetlerine duyarlılık göstermek; açıklık, tarafsızlık, gizlilik prensipleri çerçevesinde değerlendirmek ve en kısa sürede çözümlemek,
  • Müşterilerimizle, etik değerlere saygılı, uzun soluklu iş ortaklığı kurmaktır.

Bilgi Güvenliği Politikamız

  • Risk kabul kriterlerini ve riskleri belirlemek, kontrolleri geliştirmek ve uygulamak.
  • BGYS kapsamı ve sınırları içinde hizmet verdiğimiz tüm bilgi teknolojileri sistemlerinde işlenen  her türlü gizli / ticari / özel bilginin, hizmet verdiğimiz kurum / kuruluşun müşterisinin mahremiyeti olduğunu kabul ederek, bu bilginin herhangi bir yerde / kişi / kurum / kuruluşta müşterinin bilgisi / onayı olmaksızın Gizlilik / Bütünlük / Erişilebilirlik şartlarına bağlı kalarak elde edilemezliği  sağlanacaktır.
  • BGYS kapsam ve sınırları içinde kalmak koşulu ile BGYS politikası, yasal ve düzenleyici gereksinimlere uyacak, sözleşmelerden doğan veya üçüncü şahısların yükümlülüklerini veya bağımlılıkları dikkate alacaktır.
  • Kurum / kuruluşlarda var olan Saha Hizmetleri, Bakım-Onarım servislerinin sürekli çalışır durumda olması için gerekli işletim ve teknik destek hizmetleri BGYS kapsam ve sınırları içinde verilecektir.
  • Bilgi güvenliği yönetim sistemi kapsamı dâhilindeki bilginin gizlilik, bütünlük, erişilebilirlik etkilerini değerlendirmeye yönelik bir çerçeveyi tanımlamak.
  • Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek riskleri sürekli takip etmek
  • Tabi olduğu ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak.
  • Hizmet sürekliliğine yönelik bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmak ve sürekliliğe katkıda bulunmak
  • Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmak
  • Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek.
  • Kurum itibarını geliştirmek, bilgi güvenliği temelli olumsuz etkilerden korumak.
İletişim

En kısa sürede mesajınıza cevap verilecektir.

Not readable? Change text. captcha txt